torsdag, juli 17, 2008

Fler möten

En slö och slapp förmiddag. Det är vi bra på!
Nu blir det en stund i soffan med ljudbok och stickor. Egentligen skulle jag sy kuddöverdrag men det får vänta tills imorgon, tror jag.
I eftermiddag packar vi in oss i bilen för en färd på några mil norrut.
Idag ska vi träffa Tina, H och katterna.

Så här intensiv semester vet jag inte när vi hade sist. Vi brukar vara bra på att förpuppa oss när det är sommarsemester. Men vi trivs och gör ju bara sånt vi tycker om.

6 kommentarer:

Villa Nian sa...

Ni är så välkomna :-). Håll tummarna att det inte regnar åtminstonde :-)

Linda sa...

Tina: regnet är här...
I liten form. Kanske kan jag få det att stanna här :)

Tankevågor sa...

Vad roligt att ni ska ses igen!

Men varför händer allt i Skåne denna sommar? ;-)

Ingen som kommer till Stockholm på bloggvisiter?


* kanske att jag har tur och får en bloggdejt med en viss skånepåg i september.*

Linda sa...

Londongirl: ja du den här sommaren är makalös :)
Och det är så roligt!!!
Vilken skånepåg??? Nu blir jag ju nyfiken :)

Anonym sa...

Ha det så trevligt! Hälsa finkatterna. :) /bettankax

Anonym sa...

Här är det nästtan förpuppat...och skönt :O)
Fast i sommar tror jag vädergubbarna retas med mig. Spelar ingen roll vad jag gör så nog sjutton kommer det en skur när jag har långt hem :O)