lördag, juni 13, 2009

Hurra, vilken dag!



Det blev lite mer shopping idag, biobesök och sen tog vi sushi med oss hem.
En helt perfekt lördag, lagom ansträngning och nu finns ändå kvällen kvar att slöa sig igenom.
Soffhörnet hägrar...

Väskan förärade jag mig själv efter att suktat efter den läääänge. Kom på att jag fick pengar av svärföräldrarna när jag fyllde år och jag behövde bara lägga till lite för att nå hela vägen fram.
Nu hänger den här och är bara så fin!

Och Selman har fått lax dagen till ära, hon fyller ju 11 år idag!

12 kommentarer:

Tankevågor sa...

Vad snygg den är!!!! DEN hade jag inte heller kunnat låta bli....även om jag har väskor så jag skulle kunna sälja.
Gillar den mycket. :-))

Tankevågor sa...

Men hallå! Glömde ju skriva grattis till Selma från oss här!!!

Skogseva sa...

Grattis Selma!

Kogseva

bettankax sa...

Åååååå vilken fin väska! Vill oxå ha!

Grattiskliaunderhakan till Selmani

Lena sa...

Grattis till väska ( jättesnygg!) och till Selma.

Annela sa...

Nu blev jag lite avis. Vilken fin väska! Den kommer du att få mycket användning för - får ju plats för både blöjor, mat och allt annat.
Grattisspinn från Shiva!

Humlan sa...

Vilken snygg väska! Den skulle jag också vilja ha!!
Grattis till Selma, hoppas hon njöt stort av laxen!

Linda sa...

Londongirl: jag är så kär!!
Och Selma tackar :)

Skogseva: Mjau!

Bettankax: känner du igen den??
Har jag inte visat den för dig innan?

Panter: vi tackar och bockar :)

Annela: jag skaffade mig en skötväska igår, men den här är ju en färgklick som jag blir glad av :)
Hälsa tillbaka till Shiva :)

Humlan: Selman smaskade.... Mycket och länge :)

mossfolk sa...

Grattis en dag i efterskott till Selma!!!
Och vilken fin väska!

Linda sa...

Mossfolk: Mjau, sa Selma :)

qi sa...

Grattis till snygg väska! Och till Selma!

bettankax sa...

vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha..