torsdag, januari 25, 2007

Det var väldigt vad ni var svårflörtade...
Här har man ett erbjudande om en prima hosta, seg och rosslig, och så är det ingen som vill ha den! Många konstiga undanflykter bland kommentarerna...
Tina och Panter har giltiga skäl eftersom de ska ut och resa, men alla ni andra då??

Jahapp, då tar jag väl hostan med mig upp och pallar upp med kuddar så att jag får några timmars sömn i alla fall.
Nänä, känn inget medlidande, ni ville ju inte ha hostan!



:)


Imorgon är det fredag!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror redan att den är på gång här. Är det du som har slängt hit den?

Linda sa...

Monica: nä, jag är alldeles oskyldig eftersom min envisas fortfarande.
Hoppas du slipper!

Anonym sa...

Nähädu! Den får du behålla, och så ska vi hoppas att den snart försvinner. Själv har jag precis hostat klart efter förkylningen som hoppade på mig i Good Old Sweden efter Nyår. Ingen mer hosta...OHHHH NOOO

Bloggblad sa...

Du, jag har en egen ihållande rethosta... klarar mig så bra så!

Anonym sa...

Hörru - Jag har också en egen. Vi kanske skulle öppna en stormarknad?

Host, host!

Anonym sa...

...eller auktionera bort VÅRA hostor?
Bromhexidin...finns som små piller på apoteket...som nu vid min sista HEMSKA hosta faktiskt hjälpt mig.
Men annars: Lyd råden om *farbror doktorn*...när man som Du mått lite risigt länge, så bör man nog FAKTISKT kolla upp sig...

Anonym sa...

INTE BromHEXIdin...Bromexin...ska det väl vara?
Slängde burken..i förrgår...(tror att det finns flytande också, men...jag föredrar vita små piller *L*)

Mildamakter sa...

Den verkar ju trivas så bra hos dig, så det är synd att flytta på den...men jag tycker faktiskt synd om dig, det gör jag, men inte så mycket att jag är villig att adoptera förkylningen ;o)

Anonym sa...

Nä vet du vad inte köper man till sej sånt elände.. :-)
Krya på och sitt i stället för ligg.. det lindrar :-)
Tjingeling

Saga sa...

Hallå där!
Jag ska minsann också ut o resa... Ända till Malmö bär det ikväll efter jobb. Ska vinka till dig när vi är i Svedala ;)

Trevlig helg!!!

Anonym sa...

Ha ha jag vil ha den. Jag vil helst bare ligge i sengen for tiden, men har ingen unskyldning, så en ful hosta hadde varit något.
Annars har din blogg varit helt vit for meg i det siste. Bloggene er konstiga nu, svårt at kommentere, bilder som inte kommer fram eller forsvinner, men det er bare din som for meg har varit vit. Jag blir ganske sur når det er slik brrrr, men, men jeg vil nå ønske deg en god helg Lindalotta ( jag elsker å kalle deg lindalotta, tycker du er en lindalotta, så jag blir å kalla deg det : = )

Anonym sa...

Ha ha jag vil ha den. Jag vil helst bare ligge i sengen for tiden, men har ingen unskyldning, så en ful hosta hadde varit något.
Annars har din blogg varit helt vit for meg i det siste. Bloggene er konstiga nu, svårt at kommentere, bilder som inte kommer fram eller forsvinner, men det er bare din som for meg har varit vit. Jag blir ganske sur når det er slik brrrr, men, men jeg vil nå ønske deg en god helg Lindalotta ( jag elsker å kalle deg lindalotta, tycker du er en lindalotta, så jag blir å kalla deg det : = )

Anonym sa...

Ha ha jag vil ha den. Jag vil helst bare ligge i sengen for tiden, men har ingen unskyldning, så en ful hosta hadde varit något.
Annars har din blogg varit helt vit for meg i det siste. Bloggene er konstiga nu, svårt at kommentere, bilder som inte kommer fram eller forsvinner, men det er bare din som for meg har varit vit. Jag blir ganske sur når det er slik brrrr, men, men jeg vil nå ønske deg en god helg Lindalotta ( jag elsker å kalle deg lindalotta, tycker du er en lindalotta, så jag blir å kalla deg det : = )

Linda sa...

Annika: om du precis haft en så slipper du :)

Bloggblad: du slipper du med, två hostor blir nog för mycket.

Bert: tror du att vi får många kunder?

Eva: jag har cocilana, eller hur den nu stavas, men det verkar lite trögt den här gången...
Små piller kan vara skoj :)

Mildamakter: tack för sympatin, den får väl duga som plåster på hostan ;)

Pialotta: då kommer du inte och handlar hos mig och Bert då?

Annika&Saga: jag tror att det är just i Malmö som jag har fått hostan, akta dig!!
Vink-vink!

Julie: ÄNTLIGEN!!! En vänlig själ som ställer upp.
Jag ska se om jag kan få den igenom tullen utan problem :)
Du får så gärna kalla mig LindaLotta, det är det så många som gör på jobb, samt mamma.
Kram!

Blogger har varit jättetråkig på sistone, min sida var vit för mig också, en hel dag och då undrar man vad det är som händer.

Anonym sa...

ha ha ja kanskje vi må betale tull på hosten. Du får skrive på den at det er en gave, da slipper man å betale ha ha ha. Så at det var tre kommentarer fra meg, ja slik går det når man prøver og prøver : )

Anonym sa...

LindaLotta skulle jag inte iväg så hade jag naturligtvis köpt din hosta :-)

Anonym sa...

Jag kan bidra med pengar till den som vill köpa den :-).

Hoppas verkligen du blir av med den!