onsdag, april 08, 2009

En dag.


Ledig.
Då kan man ligga på soffan hela dagen och vicka på tårna, eller storstäda eller putsa fönsterna eller så kan man strosa på stan i flera timmar.

Jag gjorde det sistnämnda.
Först glukosbelastningen som gick som en dans. Klistrigt och sött men alla prover och värden var bra.
Sen frukost på stan i godan ro.

Jag gick gågatan från den ena ändan till den andra, det tar sin tid med foglossning... Sen fick det bli fika.
Och sen gick jag samma väg tillbaka och kollade de affärer jag missat.
Det blev en del kassar... Påskgodis kan man också kalla det.

Hemma väntade hon som ska bli mormor och vi fikade lite till :)
Jag tror hon som ska bli mormor satt med handen på min mage till och från i tre kvart. Tror ni att den där inne behagade röra på sig?
Icke!
En heldag på stan tar på krafterna, både på bebisens och mina...

Inga kommentarer: