onsdag, april 15, 2009

Only mine!

Idag är det min dag. Bara min :) Ja, jag suktar lite... :D

12 kommentarer:

Lena sa...

Himla många grattis!
Jag hoppas att allt nu ska fungera...

l*eva sa...

Inte utan att man ropar:

GRATTIS!!!

(hördes det?)
:o)

Humlan sa...

Ett jättestort GRATTIS!
Hoppas du får en härlig dag!

Tankevågor sa...

Grattis igen och nu håller jag tummarna för att sjukgymnasten har fixat fogmassa till i morgon!
KRAMAR i massor från alla här! :-)

Elisabet. sa...

Stort grattis från Ystad och mig!!

bettankax sa...

Ajamen, GRATTIS för hundrafemtiotolfte gången;):)

qi sa...

Stort GRATTIS Lindalotta!

Linda sa...

Panter: tack! Och som du har fått mig att fundera :=

L*eva: jag hör dig!! Tack snälla :)

Humlan: tack så mycket vännen, hittills har det varit en jättehärlig dag!

Londongirl: tack snälla och tack än en gång för ditt sms :)
Kl 13 imorgon kan du hålla en tumme!
Kramar

Elisabet: mmm en salt grattishälsning från badstranden :)
Tack!

Bettankax: haha, tack :P

Qi: tack så mycket!

Jenny sa...

Massor med Grattis kramar från mig till dig min underbara vän på din födelsedag!! :)

Annela sa...

Grattis från mig och hela Iffiff!!

Linda sa...

Jenny: tack så mycket igen, min vän!
Kram

Annela: haha - tack ska ni ha :)

Bert sa...

Oj - Det här har jag missat. Grattis till din dag.