tisdag, juli 28, 2009

Hurra!





Grattis mormor, vi kommer snart och sjunger för dig!

16 kommentarer:

Jenny sa...

Hälsa och gratulera Bettankax från mig och ge henne även en kram:)
Ha en bra dag vännen!
Kram

Jenny sa...

Jag glömde.....
Vilket ljuvligt foto på underbara Ebba! :)

bettankax sa...

Å tack sötaste EbbaGull! Mormor längtar...Välkomna!:) KRAM

Mian sa...

Men så söt man kan vara.
Jaså fyller mormor år idag - hälsa så gott!
Ha en riktigt skön dag.

qi sa...

Hälsa mormor bettankax så mycket och gratulera!

Och vad du växer Ebba! Vackrare och vackrare för var dag...

bettankax sa...

Tänk va ett foto kan få en att bli fullständigt tokstollig! Sitter o tittar på Ebba och pratar bebispråk högt o ljudligt. "hejmormorslillaprinsessungegoaste trollungeskapussapådejsjungafördigonästanätauppdigduminallrakärastegulletös....

Annela sa...

Grattis bettankax på din dag!

Tankevågor sa...

Åh så fin! Gullegoa Ebba! Mormor blir säkert lycklig över sånt fint födelsedagsbesök!
Grattis igen till Bettankax från LisBettan! :-)

Bert sa...

Be Ebba hälsa från mig också.

Elisabet. sa...

Snabbfotade Lilla Ebba: hälsa till mormor och gratulera från mig med och ge henne en stor puss på kinden och en kram och säg, men hon vet det i och för sig redan, att jag tycker så mycket om henne och att hon är så härlig och rolig och vacker och allting! Henne kan du vara stolt över!

Humlan sa...

Grattis mormor Bettankax!
Du har verkligen ett underbart barnbarn!

Lena sa...

Oj, två viktiga händelser på samma dag! Grattis till båda!

Hedgren sa...

Grattis till mormor! Jag föstår precis hennes "språk" (och lilla Iris förstår när jag pratar ungefär likadant)! =0)


Och lilla Ebba - vad du är fin!

bettankax sa...

Tusen tack för alla fina hälsningar på min födelsedag. Jag har haft en JÄTTEBRA dag!
Lilla Ebba ljuvligaste av ljuvliga...Lindis o Micke här kommer gonattkramar.

Villa Nian sa...

Vad sjöng ni?- Tänk så liten och redan kan sjunga :-)

Mildamakter sa...

Vilken blick din tös har, man drunknar i den. Söt som socker är hon dessutom!