onsdag, mars 07, 2007

Jahapp...
Jag har fått stafettpinnen av Elisabet och Pia och ska nu skriva ner 6 underliga saker om mig själv...
Så här står det:

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  • jag älskar hushållspapper, använder massor...
  • jag har väldigt svårt för att hålla mig vaken när jag ser en film hemma i soffan
  • jag ligger alltid på höger sida när jag läser i sängen
  • jag är mörkrädd
  • jag älskar doften av våt jord
  • jag har ett nästan tvångsmässigt behov av att räfsa upp gräsklippet

Och vem ska nu få ta vid här...

Tina
Mossfolk
Moni
Gunnel
Annika
Annika&Saga

11 kommentarer:

Annika sa...

OK då!!! Jag tar pinnen...

Anonym sa...

Ha ha! Tack för den :)
Blogger krånglar på min stackars trötta hemma dator så detta får jag pyssla med imorgon, från jobb (tihi).

Och du Linda, jag kom in idag för att tipsa dig om teve programmet Babel ikväll kl 21.30. Det ska handla om Alakoskis Svinalängorna :)

Kram fr Annika & Saga

Anonym sa...

Eh, just det. På SVT. 2:an tror jag!

//Annika

Linda sa...

Annika: det ser jag fram emot :)

Annika&Saga: tack snälla för att du berättar, jag ska klistra mig :)

Annika sa...

O, den boken ÄLSKADE jag!!!! Tyckte den var fantastisk!!! Tack för tipset. Ska kolla in svt.se!!!

mossfolk sa...

Vad kul med utmaning, måste bara fnula lite först :)

Anonym sa...

Hushållspapper och torky kan man inte leva utan :-).

Saga sa...

Jahopp! Då har underliga jag svarat på din utmaning inne hos mig :)

Mildamakter sa...

Jag är beroende av Torky, det är helt klart ;o)

Ingela sa...

Du verkar nästan oroväckande normal, bara det där med gräsklippet är alldeles onödigt. Om du inte gödslar gräsmattan som man ska enligt gödselfabrikanterna förstås.

För övrigt, lindalotta, tack för att du engagerar dej i praktiska problem om bloggvisning. Har letat, men hittar inte riktigt det du beskriver. Under Edit user profile hittar jag en rad om "show my blogs" men ingen ruta att markera, det står "select blogs to display" men det dyker inte upp något att "selecta" om jag klickar där. Kanske att jag ska skriva in nåt nånstans? Och jag som går omkring och tror att jag är ganska teknisk!

Linda sa...

Ingela: jag ska leta vidare och tittar in hos dig med någon annan idé.