onsdag, mars 07, 2007

Ljusterapi...

Klicka gärna på bilden.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ett sånt där vatten som jag också skulle vilja bo nära...hm

Annika sa...

Säger som Gunnel...Jag skulle också vilja bo nära havet...Saknar...

Det Mörka Hotet sa...

Den där bilden var nog nödvändig för mig då vi haft osedvanligt grått, regnigt och tråkigt i Östergötland en längre tid!


Samuel

Anonym sa...

AAAHHHH! Bara njuter! Så vackert, så härligt, så underbart!
Våren, du är mer än välkommen!

Annika & Saga

Tankevågor sa...

Tack för ljuset Linda! Ger mig hopp om att vi går mot ljusare tider, vår och värme! Kram

Anonym sa...

Underbart, underbart helt underbart. Blir lycklig! Behövde detta nu :-)

Anonym sa...

Jag klickade och blev nästan bländad!

Superfin bild.

Linda sa...

Till er alla:
det är vackert på bild, och tänk er att det var ännu vackrare i verkligheten.
En lång stund stod vi bara där med slutna ögon och tog in ljuset.
Snart kan vi göra så nästan varje dag :)

Mildamakter sa...

Vilken underbart meditativ bild!!