söndag, december 10, 2006


Det är strålande sol ute, och en massa plusgrader.
Men just nu är det så skönt att få se en blå himmel och få känna solens strålar på kinderna så jag struntar i att temperaturen är helt fel för årstiden.

Har tillbringat förmiddagen med att se damernas skidskytte och jag njöt av deras prestation.
Just nu rastar Micke dammsugaren och jag ska bege mig uppåt i huset för att göra mig i ordning inför konserten. Vi ska ju träffas ganska många timmar innan den börjar, så det blir en lång eftermiddag och kväll.

Hoppas Ni har en skön söndag!

6 kommentarer:

Mildamakter sa...

Hoppas att konserten gick bra. Det måste vara underbart att kunna sjunga och glädja andra med sin röst...

Elisabet. sa...

Ja, den missade jag ju .. jag kollade förstås inte när den skulle vara tillräckligt noga.
Å andra sidan har jag ju gjort Emmas album klart, så jag får trösta mig med det.

Anonym sa...

Här fick jag läsa ikapp en hel del. Fortsätter att köa på datorn en vecka till, det blev inget nätverk än.

Hoppas att konserten gick bra och ha en fortsatt skön söndagkväll (även om det bara är några timmar kvar av den.)

Linda sa...

Mildamakter: konserten gick jättebra och det var alldeles proppfullt i kyrka, det var många som fick stå allra längst ner, trots att vi fyllt vingarna med platser för publiken.

Elisabet: det kommer ju fler gånger :)
Så fint ditt/Emmas album blev!

Monica: det är inte lätt att hänga med överallt när man inte har fri tillgång till en dator.
Hoppas det blir bättre snart.

Anonym sa...

Hoppas konserten gick bra. Jag hade gärna varit med och lyssnat!
Vackra bilder har du tagit, som vanligt!

Linda sa...

Annika: det gick så bra så, ungarna var så härliga :)
Tack för din snälla komplimang!