lördag, december 23, 2006

Julrosen är på gång...

9 kommentarer:

Moni sa...

Jag sticker in huvet för att önska dig en riktigt fin jul! Hoppas du får mysa och njuta och äta gott! Kram Moni!

Bloggblad sa...

Här skiner solen! Och om ett par dar kan du helt på riktig brista ut i: "Det är en ros utsprungen..."

Ha' det så gott. Jag har slutat hosta och mår faktiskt nästan bra i halsen. Skönt.

Linda sa...

Moni: detsamma önskar jag Dig och tack för alla härliga inlägg under hösten :)

Bloggblad: solen kommer imorgon, det vet jag bestämt!
Så skönt att du mår bättre, du har väl konsert imorgon?
Ha en riktigt skön julhelg!

Anonym sa...

Hej Lindalotta!
Önskar dig en fin och GOD JUL!!! Hoppas alla era resor runt sverige ska gå rikigt bra!!

Tankevågor sa...

Skakar av mig barren efter att ha krypit under granen och försökt fota foten till dig......och önskar dig en riktigt God Jul!!!!
Kram

:D

Tankevågor sa...

Glömde en sak.....vilken fin bild! :)

Anonym sa...

Fin bild, så hoppingivande. Det måste ha med det återvändande ljuset att göra.
God Jul !

Lilla B sa...

God Jul!

Linda sa...

Annika: första resan avklarad :)
Hoppas hela familjen är samlad nu. Kram

Londongirl: två gånger?? Haha!!
Som jag har skrattat när jag läste kommentarerna hos dig, ett härligt och hjärtligt skratt! Kan se dig krypa runt under jättegranen *fniss*
Ha en skön jul, men det låter som om du har receptet klart; böcker, korsord och pussel - det kan inte bli bättre! Kramar

Panter: japp, det är ljuset, nu vänder det och blir lätt att leva :)

Lilla B: God Jul önskar jag dig också!