fredag, december 29, 2006


Fredagkväll, sista arbetsdagen det här året är avklarad.
Det är en del som ska ordnas med inför årsskiftet för att alla siffror ska hamna på rätt sida strecket. Men jag hann och lyckades till och med hinna med att förbereda lite inför det nya året.
Jag är ju lite ledig nästa vecka, jobbar bara torsdag och fredag och kanske bara till lunch på fredagen, det låter väl som en bra vecka?

Har ätit och druckit gott och sitter nu med kaffe och likör och sneglar på pusslet här bredvid. Klockan är ganska mycket så egentligen borde jag väl knoppa in istället, men... det är ju fredag!

6 kommentarer:

Linda sa...

Godnatten mamsen min, sov gott och hoppas fossingen är snäll mot dig. Kram

Anonym sa...

Det låter som en alldeles lagom arbetsvecka... hur går det med pusslet, många bitar kvar? Vilket tålamod ni har!

Tankevågor sa...

Håll med om att det är avkopplande med pussel.....man bara sitter där och letar efter nästa bit i livet...;-)

Linda sa...

Panter: det är mååååånga bitar kvar!

Londongirl: nu känner jag att jag har mer tid at pussla eftersom jag ä ledig några dagar så nu ska det nog ta lite fart.

Anonym sa...

Vilken vacker orkidé. Lite tigerfjäril över den. Jag blir riktigt sugen på att pusla efter att läst din blogg. Kanske man skulle plocka fram något ur arkivet...

Anonym sa...

Vacker orkidé! Lite tigerfjäril över den. Jag blir så sugen på att pussla efter att ha läst din blogg. Ska se vad jag hittar i arkivet.