söndag, maj 22, 2011

Imorgon.

Imorgon kommer vi att se vårt hem på nätet. Med andras ögon. Genom fotografens ögon.
Det ska bli spännande!
Man blir så lätt hemmablind så jag får kanske en chock :)

I helgen har vi alla fall sanerat källare, förråd och en hemsk hörna i trädgården. På de ställena fanns all sköns skit som vi samlat på oss under en massa år. Det blir inte lättare av att jag är gift med en hamster utav guds nåde. Han samlar ju på allt!
Men nu är det fint som snus och det är ju nästan synd att vi ska flytta.
Men visst är det så, man har nästan aldrig så fint som när man ska flytta?! Men den här gången tar vi inte skräpet med oss, den här gången blir allt lite annorlunda.
Hoppas jag.

4 kommentarer:

mossfolk sa...

Spännande med fotografbilder :)
och jag bor också med en hamster. Allt ska sparas och "kan vara bra att ha". Det är väl kanske enda fördelen med att bo så här litet -att allt går inte att spara :)

Linda sa...

Mossfolk: i huset som vi flyttar till "saknas" båda källare och vind - fullkomligt underbart! Åh vad här ska rensas fram till oktober, vi är långt ifrån klara :)

Anna sa...

du måste länka!! :)

Linda sa...

Anna: om jag blir nöjd :)