lördag, september 13, 2008

Vilken konstig dag det här blev.
Vaknade halv sju. Slumrade om men var klarvaken klockan åtta. Låg kvar och läste.
Morgontoalett och kaffe. Då ringer telefonen. Det är inte varje lördag som min telefon ringer en stund efter nio. Om man säger så.
Det var min chef. Kris på jobb. Kan du komma?
Ville jag? Nä.
Gjorde jag det? Ja.
Men jag var därifrån vid tolv och då blev det räserfart till Lund.
Byte av presenter och genomgång av sjuttioelva skoaffärer på 45 minuter.
Och jag hittade ju dem. Stövlarna :)

Lunch hos mamma. Efterrätt och kaffe.
Puss och hej.

Malmö. Stadion. Det skulle spelas fotboll.
Och ett lag gjorde det stundtals. Men inte hemmalaget. De var någon helt annanstans.
Vi fick en boll med oss hem.

Nu - middag. Och jag är alldeles rosig om kinderna. Det är kallt i Skåne idag.

5 kommentarer:

Humlan sa...

*puh* jag blir både trött och lite vimmelkantig av att läsa detta, vilken dag! Ska det vara en ledig lördag det där?? ;-)
MEN, så skönt att hitta stövlarna!

Villa Nian sa...

Tänk att vi missade varandra där i skoaffärerna! Snygga stövlar :-)

Anonym sa...

Tycker om dina nya stövlar. Mycket! :)

Anonym sa...

Så snygga stövlar du har köpt! Jag vill också köpa stövlar fast att jag inte behöver det....jag har 5 par stövlar...hihi :)Så jag får nog hejda mig lite.
Idag är det också härligt väder men det märks att hösten har kommit. Vinden är minsann ganska så kylig.
Nu ska jag ut och gå en runda. Ha en riktigt skön och avkopplande söndag!!
Hälsa Micke!

Kram

Linda sa...

Humlan: jag blev matt av att skriva det :)
Men det var inte så farligt egentligen. Det var ju mest roliga och bra saker :)

Tina: jag tittade bara efter stövlar och det var radarsyn så det gick undan :)

Bettankax: jo det märkte jag :)

Jenny: stopp och belägg! Fem par, då ligger jag ju tre par efter :)
Dagen har varit jättehärlig men jag har faktiskt mest varit inne. Kom ju en stund på eftermiddagen, som tur var :)
Kram