fredag, september 17, 2010

En morgon som blev en förmiddag:

Efter lite trassel med att somna (jag alltså) så har jag sedan sovit som en stock och noterade endast i ögonvrån hur maken smög iväg till jobb i morse.

Vaknar av att jag nog skulle behöva kissa, funderar över att det är ganska ljust... Ligger stilla en stund och drar mig, hör efter en stund någon som småpratar lite i rummet bredvid...
Gluttar på klockan - 09.10!
Vilken härlig start på den här helgen!!

Ni har vi ätit frukost, ordnat med morgontoalett och funderat ut två middagar.
Så nu bär det strax av till affären.
Ute blåser det. Fortfarande!

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Här också ... våldsam blåst, menar jag!

Men för övrigt en fin dag.
Ska ta hand om alla blommorna på altanen .., dom som snart har tackat för sig.

Linda sa...

Elisabet: och nu kom regnet :(
Den här veckan har bjudit på allsköns väder, utom just badväder och snö :)
Jag höststädade för någon vecka sedan och då fick krukblommorna hålla hårt för att inte bli bortsorterade. Nu finns bara de övervintrande pelargonerna kvar.

Jenny sa...

Så härligt med sovmorgon! Hoppas ni får en riktigt mysig helg:)
Kram