måndag, september 13, 2010

En ny vecka.



Förra veckan är numera historia och jag överlevde även om jag var gråtfärdig av trötthet igår.
Det var tufft, men roligt.
Nu väntar en ny vecka och tro det eller ej, men almanackan är tom.
I eftermiddag hoppas jag på lite träning och sen ska jag vara peppad för tre arbetsdagar.


Ebba och jag har cyklat en tur i regnet och tvättat en hel del tvätt, man kan hinna mycket på en förmiddag.
Efter lunch kan det möjligtvis bli en liten lur på soffan.
Det gäller att passa på, snart är den tiden förbi.

6 kommentarer:

Bloggblad sa...

Det där med trötthet... jag kan ju ändå skylla på att jag är mycket äldre. Men helt klippt slut är jag i dag efter den roliga och fantastiska gårdagen. Måste konstatera att jag inte orkar ha så trevligt alltför ofta!

Tur att jag är ledig i dag.

Elisabet. sa...

Oj, så stor hon har blivit!

Det är nästan ofattbart.

Jenny sa...

Jag kan bara hålla med Elisabeth, så stor Ebba har blivit!
Tiden bara rinner iväg......jag har inte träffat Ebba(och dig förstås) sedan strax innan jul. Men vi får försöka få ihop en dag nu i höst som vi kan ses:)
Kram

Mian sa...

..och jag fyller på i kören: så stor hon blivit, Ebba!

Linda sa...

Bloggblad: jag har känt mig väldigt stressad inför den här helgen, över hur jag skulle orka. Tyvärr gick nog en del av energin just till oron innan... men någon dag lär jag mig kanske :)

ELisabet: haha! Jag tror det beror på kläderna. Hon är inte mycket större sedan förra bilden.

Jenny: att se henne på riktigt är så klart skillnad.
Men hur ska jag få tummen ur??
Hösten kommer att springa förbi... Men nu lovar vi oss en dag, eller hur?
Kram

Mian: haha!!! Du är väl rar :)

Jenny sa...

Ja, det är klart vi lovar oss en dag nu i höst som vi kan träffas! Jag ger inte upp i första taget min vän :) Jag kommer att "tjata" på dig tills vi får ihop en dag.
Kram