lördag, oktober 02, 2010

Stackars mig...?

Den där formsvackan har eskalerat till halsont, öronont och ett blytungt huvud.
Jag är inte alls i form :(

Har sovit nästan tio timmar i natt, med kortare avbrott. Men ändå.

Jag ska försöka samla ihop mig och åka med familjen till svärföräldrarna för födelsedagsmiddag lite senare ikväll. Mat måste man ju ha ändå. Eller?

Imorgon är det dags för familjegudstjänst eftersom det snart är ett år sedan Ebba döptes. Det kan bli en spännande tillställning. Tänk er alla barn i ett-års-åldern som kommer att tulta omkring i kyrkan...
Hoppas jag orkar. Jag vill verkligen vara med!

6 kommentarer:

bettankax sa...

BAMSEKRAMEN så alla bassilussker far åt helskotta!!

Mildamakter sa...

Krya på dig!

mossfolk sa...

Usch usch usch. Hoppas att du vaknar pigg och frisk i morgon!!!

Jenny sa...

Hoppas du känner dig bättre idag vännen!
Vi får snart försöka få ihop en liten träff. Det var läänge sedan nu och jag saknar er :)
Krya på dig och ha en riktigt mysig söndag med familjen!
Kramisar

anna of sweden sa...

Krya på dig!!!

Linda sa...

Bettankax: tack!

Milda: Tack!

Mossfolk: icke då, men jag är inte sämre i alla fall.

Jenny: vi får nog se till att boka en dag för det rinner ju bara ut i sanden...
Hoppas du haft en bra helg!
Kram

Anna: Tack!