lördag, februari 26, 2011

Uppladdning

Har precis målat naglarna och tänker slänga mig på soffan (fortfarande i den gamla äckliga) och läsa, alternativt slumra lite. Men natten har varit underbar sömnmässigt (10 timmars oavbruten sömn!!!) så det är inte säkert jag somnar. Resten av familjen håller på i skrivande stund att bädda ner sig på övervåningen.
I alla fall, där på soffan tänker jag ladda inför kvällen, sushifrossa med vänner och förmodligen lite melodifestival på det.
Mmm, det kan nog bli en bra kväll!

2 kommentarer:

bettankax sa...

Hallelulja o Grattis till en god natts sömn. Det var dig väl unnat.
Ha det så trevligt ikväll.
KRAM!!

Linda sa...

Bettankax: jag vet inte när det hände senast - kanske innan Ebban.
Men vet du, jag kunde klämma in en halvtimme till :)
Där uppifrån hörs bara snarkningar :)