onsdag, mars 30, 2011

Inte som vanligt.

Det går på rätt håll, men än så länge är det ganska långt till det normala.
Jag är förfärligt trött på att hela tiden tänka sjukdom. Mat. Medicin. Sömn. Hosta. Snor. Feber. Bajs. Virus.
Jag är förfärligt trött på att hela tiden skriva sjukdom. Mat. Medicin. Sömn. Hosta. Snor. Feber. Bajs. Virus.

Imorgon är det sista dagen i mars, sen går vi in i april månad. Här i södra delen av landet är april en vårmånad. Då önskar jag mig snor-, host- och feberfria dagar. Jag vill leka på lekplatsen. Åka rutschkana. Fotografera. Cykla.
Leka familjeliv.

3 kommentarer:

anna of sweden sa...

Ja, nu får det ta och vända. Det bestämmer vi!

Kram!

Tankevågor sa...

Förstår så väl att du är rejält trött på det där. Ni har ju haft så lång period av sjukdomar.
Nu får det verkligen vara slut med det, där med basta!!
Håller tummarna för att det vänder NU och att ni får en frisk och pigg start på april och våren!! <3

// Lisbeth

Linda sa...

Anna: jag gillar när du bestämmer :)

Lisbeth: man har ju hört om alla krämpor man ska igenom vid inskolning, men det här är ju löjligt!