måndag, mars 21, 2011

Öroninflammation...



Och Ebba får stanna hemma från dagis en vecka. Nu ska Liten få en ordentlig chans att bli frisk.
Imorgon jobbar jag men sen stannar jag hemma med min lilla skrutta resten av veckan.
Men det är mycket man ska ha i den lilla. Tur att det mesta smakar gott och att hon tycker att det är lite spännande att dricka ur små "mått-glas".

Självklart får hon flytande amimox, men försök att hitta det om ni kan! Men strunta i att googla på ev biverkningar... Det skulle jag gjort :)

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Jag undrar hur många av dina läsare som inte OMEDELBART googlade på Amimox.

Jag vet då en ,-)

Linda sa...

Elisabet: det kunde jag aldrig tro om dig - att du skulle vara så nyfiken :) :) :)

Elisabet. sa...

Nej, jag förstår att det kom som en överraskning ,-)