tisdag, augusti 26, 2008

Intervju

- Hej LindaLotta, hur mår du?

- Tack bra.

- Hur går det med bloggandet nu för tiden?

- Jo tack, det går ganska bra. Skriver några små inlägg om dagen.

- Hur många andra bloggar läser du?

- Just nu är det bara ett par få om dagen, jag har fullt upp med annat.

- Jaha, vad är det då som upptar din tid?

Här snurrar LindaLotta lite med en hårslinga och ser upp mot taket. Till sist svarar hon:

- Inte en aning.

- Eh nähä... Blir det en förändring, eller kommer du att vara lika slö i fortsättningen?

- Jag förutsätter att jag kommer tillbaka till min ordinarie bloggrunda som jag brukade gå på, varje dag, ibland flera gånger om dagen.

- Är det något du skulle vilja hälsa till dina bloggvänner, om de ids komma och hälsa på dig?

- Håll ut go´vänner. Jag kommer snart och hälsar på igen!

- Tack för intervjun och lycka till med det du gör, eller inte gör...

- Tack själv.

7 kommentarer:

Anonym sa...

*fniss*

Man får tacka för intervjun, så man blev lite lugnad. ;)

Tankevågor sa...

Ha ha ha .....ha det så gott med vad du nu hm...håller på med! :-)

Skönt att höra att du inte har sagt upp bekantskapen med oss i alla fall.

kramelikram

Bloggblad sa...

Jag är så slö själv, så jag märker inte när nån annan är det... jag funderar allvarligt på att bli ännu slöare vad gäller bloggen. Ibland, och allt oftare, undrar jag varför i hela friden nån skulle vilja veta vad jag tänker och gör...
Nej, jag går inte med håven, det är helt allvarligt. För ibland undrar jag varför jag själv läser om vad andra tänker och gör... Och sen nästa lediga stund klickar jag in mig på nyligen och kollar läget...

Elisabet. sa...

Å, det var en trevlig intervju .., var det stjärnreporten som kommit från Kvällsan,måntro?

Kram,kram.

Linda sa...

Ellis: ingen anledning till oro :)

Londongirl: klart jag inte har sagt upp något, jag är snart mig själv igen :)
Kramar

Bloggblad: jag har slutat tänka, verkar det som, men jag tycker det är mysigt med de små besöken som det blir och vill hänga med ju :)

Elisabet: haha, kvällsan! Nä de är inte intresserade. Det var det ytterst lokala lokalbladet :)
Välkommen hem igen! Kram

Bloggblad sa...

Slutat tänk? Hm... jag har inte börjat än (får jag inte vara värst, spyr jag...) :)

Linda sa...

Bloggblad: haha! Jag ger mig :)