fredag, mars 12, 2010

Fråga?


Är det någon som vet varför 85% av all barnmat är orange?
Och då ska ni veta att Ebba tillhör de extremt lättmatade barnen, dvs hon gapar så att vi lätt kunde fått in en träslev*.
Det blir ändå så här.
Orange är ingen fin färg. Inte den här årstiden i alla fall.




* jag undanber mig skämt om att då kan jag väl pricka rätt om hon nu gapar så stort.

Bilden är inte riktigt snäll mot Ebba ser jag, hon är inte alls så där rund.
Och hon är inte heller orange runt munnen längre.

5 kommentarer:

Elisabet. sa...

Skriv genast till barnmatsproducenten och läxa upp dem!

Annika sa...

Ja, det är sant...
HAHA, när K började äta barnmat blev hon orange om näsan...verkligen orange. Det såg så roligt ut...
Det tog ett tag innan det försvann. me nhon älskade sina morotspureer och sweet poatoes och butternut och en massa annat orange. SÅ det är inte konstigt att huden blev lite svagt orange heller...
Hihi!!

Ruta Ett sa...

Små barn SKA vara runda och ha tjocka kinder - så de så!

Jenny sa...

Hon är lika go och söt som alltid även om hon är orange runt munnen!!:)

bettankax sa...

Å min lilla prinsesseunge:)))