torsdag, mars 04, 2010

Till Ebba från mamma.


10 kommentarer:

Elisabet. sa...

Vilken mamma du är! Sånt där har jag ALDRIG kunnat göra!!

Tankevågor sa...

Håller med Elisabet här ovan!!!

qi sa...

Lilla Ebba kommer att bli finast på alla kalas!

bettankax sa...

Bedårande!:))

Linda sa...

Elisabet: det är väl tur att vi är olika annars hade det inte varit nåt speciellt för Ebba!

Londongirl: och du ELisabet har ju hundra andra kvaliteter som jag inte har!

Qi: jag hoppas hon kommer att vilja ha den på sig :)
Den är ännu inte provad...

Bettankax: jag tror den blir finare med en unge inuti :)

Jenny sa...

Vilken fiin klänning :)
Ebba kommer att bli hur tjusig som helst i den!
Kram

Linda sa...

Jenny: jag hoppas det! Jag ska försöka dokumentera det :)

anna of sweden sa...

Nähä? Är det sant? Du är ju otroligt duktig! Lyckliga Ebba.

Monet sa...

Åh, så fin. Jag var också en stick-mamma och min yngsta blev tack och lov en flicka efter pojkarna. Vilka söta stickklänningar hon hade på sig - roligt att det kommer tillbaka igen!

Annika sa...

Men ÅÅÅÅ vad fin!!!
GUD vad du är duktig, Lindalotta!!
IMPAD!!