fredag, maj 07, 2010

Igårkväll...

6 kommentarer:

mossfolk sa...

Wow vad vackert. Jag som är så svag för solnedgångar...

Elisabet. sa...

Otroligt fin bild, FAST jag inte är svag för solnedgångar .-)

Linda sa...

Mossfolk: jag öppnade bara ytterdörren och så fanns den där, kvällshimlen.

Elisabet: när jag tänker efter har jag inget förhållande alls till solnedgångar. Jo, jag kan reflektera över att det är vackert.

anna of sweden sa...

Men åh. Det var det vackraste!

Förhållande till solnedgångar ... Det har jag aldrig tänkt på ... Men jag har nog ett bra förhållande. Både till uppgångar och nedgångar. När det gäller solen alltså.

Kram!

bettankax sa...

Ååå så vackert! :)

Linda sa...

Anna: jag har nog aldrig funderat över det där, förhållandet alltså :) Men som du skriver, det är nog bra :)
Kram

Bettankax: :)