söndag, maj 02, 2010

Premiäråk.


5 kommentarer:

bettankax sa...

Ja, det var en riktigt uppskattad gungtur. Gud så glad hon var!:))

Linda sa...

Bettankax: skulle gått iväg till gungorna idag också, men hon hade en del sömn att ta igen så timmarna räckte inte riktigt till :)

Elisabet. sa...

Åååååå, vilka härliga bilder! Detta är LIVSGLÄDJE rakt av.

anna of sweden sa...

Vilka härliga det-killar-i-magen-bilder! Sådana man blir glad av. Ända borta i Amerikat.

Och på tal om att bli glad så skulle jag vilja passa på att tacka Bettankax (som verkar vara en vädligt trevlig mamma/mormor) för alla fina kommentarer på Söta Ks blogg. Söta K blir lika glad varje gång (och har ingen aning om att jag skriver detta).

Kram!

Linda sa...

Elisabet: hon skrattade precis hela tiden!

Annajag mår själv illa av att gunga så jag är glad om jag får stå på marken och putta på :)
Jag ska se till att Bettan läser här!
Tack :)