torsdag, maj 06, 2010

Redo för soliga dagar!

6 kommentarer:

Villa Nian sa...

Då är det bara solen vi väntar på :-). Eller inte du kanske du har ju solstrålen hos dig hela tiden!

Och Lindalotta! jag läste ditt inlägg om nyp i kinden och att E skulle vara tjock! Himmel! Båda sakerna gör mig upprörd! Jag skulle nog inte ha varit så snäll, man petar väl inte på andra så där utan vidare...säg ifrån Linda, du vet inte var de människorna haft sina händer sist ju! Och tjock!? Tänk om det varit åt andra hållet att hon var mager... Din dotter ser frisk och strålande ut!

mossfolk sa...

Men åh, snart är det sommar!!

Elisabet. sa...

Ja, du får nog ta fram vinteroverallen .., i alla fall har Ystad haft isvindar idag! Blir det nederbörd är jag bombis på att det snöar.

bettankax sa...

Mormors gullpiga!

Tankevågor sa...

Snygg hatt!! :-)
Kramar till Ebbagull och dig!

Linda sa...

Villa Nian: solen ja, den har helt försvunnit :(
Men nu har det varit grått en tid så nu kan det bara vända och bli bättre!
Och jag ska också bli bättre, inte vara så mesig! Jag ska säga ifrån nästa gång! Jo, det ska jag!
Tack för snällord!

Mossfolk: japp, vi väntar på att få ta det första doppet :)

Elisabet: idag är det lite bättre, inga isvindar att tala om, men lite fuktigt i luften, så där som en höstdag...

Bettankax: :)

Londongirl: och stor kram som räcker till er alla, med två eller fyra ben :)