torsdag, december 27, 2007

# God fortsättning.

Julen har kommit och gått.
Julmat, klappar och midnattsmässa.
Det har varit en lugn och bra jul, på alla sätt.
Vi har hunnit med att slappa i soffan framför en film också, bland alla turerna till familjerna.
De känns skönt.
På jobb är det vardag igen, men jag njuter av semesterdagar.

Micke är i Malmö med sina fotbollskillar och deltar i Skånecupen, det går ganska bra för dem enligt sms. Roligt!
Jag ska betala räkningarna och sen åter krypa upp i soffan, lyssna på en bok och börja på sista ärmen till en kofta.
Det är skönt att såsa omkring...
God fortsättning till er alla!

16 kommentarer:

Elisabet. sa...

God Fortsättning till dig själv och till Micke, Selma och Bettankax!

Linda sa...

Elisabet: krya på dig vännen.
Säg till om du behöver något.

Bloggblad sa...

Jag älskar det där när man har tid att verkligen såsa - när det finns en dag i morgon att göra det man måste... vilket för mig blir ett varv i tvättstugan...

Linda sa...

Bloggblad: såsdagar är härliga!
Synd att räkningarna behöver göras, för det där drar alltid ner mitt humör lite.
Fy vad jag tycker att det är tråkigt :(

Tankevågor sa...

Vad skönt det låter. Önskar mig såna dagar jag med!
Vad är det för bok nu?
Kram

Linda sa...

Londongirl: det är fortsättningen på Brännmärkt av Catharina Ingelman-Sundberg, den heter Förföljd. Bra historia!
Kram

Mildamakter sa...

God fortsättning själv. Tur att det finns såsdagar lite då och då, de är livsviktiga ;o)

Anonym sa...

Detsamma vännen! Kramelikram! :-)

Anonym sa...

Tack detsamma!
Jag hade föresatt mig att skura toaletter och damma av lite här hemma idag. Men varför stressa när jag är ledig...det kommer en dag imorgon också :O)
Det är skönt att vara ledig

cS sa...

Hej
God Jul o God fortsättning till dig och Micke. Samt katt, grodor, ev hornugglor och annat knytt hemma hos dig. cS

Anonym sa...

Här kommer livstecken! :) Låter som du haft en skön och avkopplande dag och det är du så väl värd. Kram

Anonym sa...

Förresten så vill jag förstås se bild på det du stickar! Alltså!!
:-)

la linda sa...

detsamma till dig! låter mysigt där "lite utanför stan".

Lilla B sa...

God fortsättning!

Anonym sa...

Såsdagar är ett måste!

Linda sa...

Mildamakter: jag har såsat omkring flera dagar, världen är bara grå och blöt utanför ändå ;)

Ellis: jag tror att jag gör koftan färdig först, just nu är det bara en stor garnhög :)
Kramkram.

Gunnel: nä fy så tråkigt det lät, skjut på det så länge du kan :)

cS: det var minsann inte igår du var här :)
Grodorna har gömt sig, men vi andra hälsar tillbaka och önskar dig detsamma!

Bettankax: tur att vissa håller vardagen igång...
Hoppas dina dagar inte varit alltför jobbiga.
Kram

La Linda: det är ganska mysigt, men vi saknar snön.
Jag får nog kika över till dig :)

Lilla B: tackar :)
Och snart ska jag ut och klippa i druvorna!

Matilda: det är dagar man mår bra av, om man får välja dem själv.