måndag, december 31, 2007

# Miss(visande)

Jag råkade öppna min blogg med Internet Explorer som webbläsare, vilken flopp.
Bilderna kommer inte till sin rätt och headern, eller rubriksbilden, saknas osv.
Vad är det med IE?
Och det går ju så trögt.
Nä, just nu är det Firefox som står högst i kurs.

Och det var dagens konstaterande.

Nu har jag redan börjat tulla på årets sista dag.
Det är med andra ord dags att sova.
Och snart är de lediga dagarnas tid förbi.

Jag skulle stå ut med att bli hemmafru.
Om jag slapp handla.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Min inställning är att den som kör med Explorer får skylla sig själv... alltså anpassar jag inte min blogg öht för det. :)

Jag hoppas ni får en riktigt fin nyårsafton, hur ni än firar den!

KRAM!

Anonym sa...

Jag vill också vara hemmafru! Och vet du, då skulle jag kunna ta på mig uppgiften att handla till er. ;) Kramar

Hedgren sa...

Oj, vad lite jag kan om datorer och internet! Fattar ingenting... Vad har jag missat?

la linda sa...

hoppas denna din sista dag 2007 blir bra och att det nya året kommer föra med sig både lycka och framgång. vad du vill att det ska innebära får du önska själv ;)

Bloggblad sa...

Jag vänder på dygnet nu när jag är ledig - det är inte så bra. Var vaken till framåt 3, sov till 10...

Men nu ska det bli andra bullar... ojojoj vilken löften jag högtidligen ska avkräva från mitt - blir det från det sämre eller bättre jaget jag ska avkräva dem?

Gott nytt!

Linda sa...

Ellis: det ser så tråkigt ut med Explorer, förstår inte vad som har hänt.
Önskar er också en skön nyårskväll.
Kram

Bettankax: tror du att vi kan bli försörjda då? Båda två?
Kramis

Hedgren: det är bara olika webbläsare, inget konstigt alls :)

La Linda: det blir en lugn kväll med god mat, gott vin och så lite champagne :)
Önskar dig också ett riktigt bra 2008!

Bloggblad: vem har inte vänt på dygnet?
Det är hemskt att sova bort halva dagen så idag väckte faktiskt klockan oss :)
Och se, vi hann ju med en lång promenad innan lunch - skönt!
Gott Nytt År till dig också!

Anonym sa...

Jag skulle helt lätt stå ut med det även om jag fick handla :O)

Jag har inga problem med Explorer...vad konstigt att det inte fungerar hos dig.