torsdag, december 06, 2007

# Prosit!

Och så var jag förkyld igen.
Tung i huvudet :(

11 kommentarer:

Lena sa...

Då kan vi tycka synd om varandra. När huvudet inte vill vara med, då är jag en riktigt trist människa. Krya på dig Vännen! Snart, snart är det helg!

Linda sa...

Panter: ja, det gör vi.
Jag måste vara på jobb så jag känner mig lite extra gnällig, men alldeles strax ska jag hem och bädda ner mig.
Kram

Moster Mjölgumpa sa...

Jag fattar inte vad som hänt med alla förkylningar i år. De vill ju inte försvinna, gömmer sig bara några dagar sedan är det klippt igen.

Anonym sa...

Peppar peppar...jag har klarat mig hela den här terminen (nu ligger jag säkert däckad i morgon). Det tar på en att inte få vara frisk...

Bort väck vällingsäck...med förkylningen

Hoppas det fungerade ;O)

Tankevågor sa...

Stackars dig! Jag gick till jobbet igår....studiedag och spännande föresäsningar. Men usch, det var för tidigt! Nu är det bara en arbetsdag kvar. Sen får man väl bädda ner sig i soffan igen. Suck! Fel tid att vara sjuk!Stor krya-på-dig-kram från mig!

mossfolk sa...

Usch, jag tycker att alla varit ovanligt mycket sjuka eller hängiga den här hösten.
Krya på dig!!!

Linda sa...

Moster Mjölgumpa: detta är så typiskt mig, att få det två gånger på raken...
Men jag hoppas jag slipper det till jul.

Gunnel: jag hoppas verkligen inte att du blir sjuk för att du skriver här :)
Jag smittar inte här igenom, tror jag.

Londongirl: det är väl det som är boven, att man går iväg för tidigt, man tror att man orkar mer än vad man gör.
Jag får väl kurera mig i helgen så gott det går, men vi har ju juklonsert på söndag, så den dagen lär jag tillbringa i kyrkan.
Kram

Mossfolk: det har varit, och är, en blöt höst.

Annika sa...

Nämem igen! Vad trist...
Hoppas det blir en lätt omgång nu då.
Trevlig helg!

Elisabet. sa...

Här kommer en krya-på-dig-kram från lite österifrån ..-)

Mildamakter sa...

Krya på dig och se till att vara rädd om dig! *kram*

Linda sa...

Annika: rent förkylningsmässigt är det sämre än förra gången.
men febern håller isg undan än så länge. Skönt.

Elisabet: tack, det behöver jag.
Känner mig lite ynklig...

Mildamakter: jag gör så gott jag kan, medicinerar med allt jag kan hitta :)
ikväll blir det nog en liten whiskey för att skrämma bort bacillerna :)