måndag, september 07, 2009

Erkännande.

Idag lyckades jag.

Gå vilse. Här hemma.

9 kommentarer:

Annika sa...

E're sant? OCH hur gick det till?
;-)

Lena sa...

:)

Humlan sa...

OJ! :-)

Elisabet. sa...

Ja, det kan börja i unga år.

I say no more ..-)

Tankevågor sa...

Hm...bara du inte tappar bort vart du har lagt Ebba! ;-)

bettankax sa...

GPS i julklapp? ;)Fast det kan ju hända mycket fram tills dess.

(grannen är nu uppe i 20 ryck/gång, sanslöst..)

anna of sweden sa...

Grattis. Vilken bedrift! ;)

Mildamakter sa...

Men käre nån...du skulle kanske fundera på att skaffa dig en ledarhund?...*leeeeer*

Linda sa...

Jo, det är sant och jag blev full i skratt när jag insåg att jag mer eller mindre gick efter solen, eftersom jag inte ville ha in den i vagnen... Då är det svårt att komma hem innan det blir mörkt.

Idag gick vi inte vilse, men vi hade inte riktigt full koll på var vi var hela tiden. Bara nästan :)