torsdag, september 03, 2009

Hur gör man?



Om det är någon som vet hur man lär ut "lagom" till sin dotter så är ni välkomna att komma med..., eller nä förresten, jag vill nog inte ha en massa råd när jag tänker efter :)
Jag tror att jag vill ha det för mig själv, lyxen att klura ut hur man lär sitt barn att lagom är bra.
Eller det är ju egentligen ganska trist, lagom.

Igår sov Ebba nästan ingenting, idag är det det enda hon gör. Snusar på sin kudde.
Hon har faktiskt presterat en bajsblöja, modell jättestor, också.

Ebba är bra. Jättebra som hon är. Bästa Ebban som finns!



(om man klickar upp bilden ser man alla bubblorna... de finns i miljontals numera!)

4 kommentarer:

bettankax sa...

Fina bubblor! Gud vad jag är förälskad i den tösabiten. :)

Tankevågor sa...

Bubbelebba är såååå söt!!! :-)

Jenny sa...

Ja, där är verkligen en massa bubblor :)
Ebba är verkligen lika ljuvlig som alltid! :)

Linda sa...

Bettankax: hon saglar MASSOR!!!

Londongirl: du är snäll, du :)

Jenny: och gulle dej! Kram