torsdag, september 10, 2009

Jag försökte fota oss två...



Det gick så där...

10 kommentarer:

Jenny sa...

Hihi, det är nog inte det lättaste och få med er båda på fototna :)
Men fotona är ändå helt underbara!

Hedgren sa...

Vågar man skriva att det viktigaste kom med... Hihi!

Linda sa...

Jenny: jag hade zoomat lite väl mycket :)
Men Ebba syns ju lite i alla fall!

Hedgren: det får du så gärna, för det är ju sant.
Tänkte skriva det själv, men bjöd er på den.

Ellis sa...

Men bilderna är ju alldeles, alldeles fantastiska precis så!

Närheten på bilden till höger... Å vilken vacker bild!

Christina sa...

Åja, det var väl inte så illa. Ett jättevackert och iakttagande öga och en snuttigt litet öra :)

Linda sa...

Ellis: mmm, tack!

Christina: ah, du ser de små detaljerna :)

Tankevågor sa...

NÄRHET....det är vad jag tänker på när jag ser de här fina bilderna. :-)

Närhet


Kram

Linda sa...

Londongirl: åhh, det var ju å det var. Vi hade det så mysigt!
Kramar

Annika sa...

Jag tycker faktiskt att bilderna blev jättefina!!!
Så äkta!
KRAM och ha en fin helg!!

anna of sweden sa...

Men åhhhh vad fina!