torsdag, september 03, 2009

Jag njuter...

6 kommentarer:

Bloggblad sa...

Visst är det härligt när man inte måste gå ut - att bara njuta av regnet inifrån.

Här är det uppehåll, lagom varmt, ingen sol. PERFEKT stav-väder, så jag har avverkat min timme och ska med gott samvete fläka ut mig på soffan. När jag har diskat alltså.... :)

Matildas fikarum sa...

Skönt med regn! Här har det regnat hela dagen och jag har varit så nöjd, så nöjd.

Annika sa...

Ja ja, jag gillar sånt väder jag också!!
Faktiskt!
Då har man all anledning att gosa i soffan med en kopp te och en bok, eller med en baby--som du!!
Här är det sol och klart, inte så dumt det heller!
Kram!

Elisabet. sa...

Inte jag.

bettankax sa...

Det gör inte jag! Och det beror inte på vädret.
Gläds åt att DU njuter. :)

Linda sa...

Bloggblad: jag har aldrig sett fram emot hösten så mycket som nu. Jag fattar inte riktigt vad det är med mig... :)

Matilda: ja visst är det härligt! Men det är säkert eftersom det inte har regnat ordentlig här på hur länge som helst.
Fast sen kom åskan och den gillar jag inte :(

Annika: ditt väder låter också skönt, men jag börjar bli lite trött på "klibbet" men det är nog för Ebbas skull, för jag har aldrig suckat över värmen förr!
Kram

Elisabet: men du... :)

Bettankax: men du, också... :)