fredag, september 25, 2009

Vi finns ännu :)

Idag tog maken ut en semesterdag och lät mig sova hela förmiddagen. Synd att jag inte somnade förrän efter halv tre på natten... Konstigt när alla andra sov...
Men jag fick några timmar på förmiddagen och kände mig nästan som människa igen.

Vi fixade en del ärenden, så som bank och omskrivning av lån, ni vet sånt roligt och upphetsande.
Sen for vi till mitt jobb och visade upp Liten för de som inte var där förra veckan.
Samtidigt hämtade jag min biljett. Biljetten till kvällen då Linda ska roa sig lite och vara mer än Ebbas mamma. Under några timmar ska jag njuta i goda vänners sällskap och förhoppningsvis få i mig lite god mat. Kvällen ska tydligen toppas med Tom Jones... Om honom tycker jag inte....

Kvällen, den är imorgon.

6 kommentarer:

Jenny sa...

Härligt att höra att allt är bra med er :) Men det är trist att du inte kan sova ordentligt vännen....

Hoppas det blir en trevlig kväll på Malmö Arena! Även om det är Tom Jones som uppträder...
Ikväll ska jag, syrran, Maria och några andra väninnor till Törringe på 80-tals kväll och det ska bli kul!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Hälsa Micke och krama och pussa lilla Ebba från mig!

Kramisar

Tankevågor sa...

Stackars dig som inte kan sova ordentligt! Det har ju varit så länge nu eller hur?
Jag trodde nog att du skulle börja sova mer på nätterna när babyn kommit.
Har du talat med någon läkare om det här?

Så himla roligt att du ska ut på galej! Tom Jones är ingen favorit här heller men man kan säkert stå ut om det serveras god mat osv. ;-)

Ha det så jätteskönt vännen!

(vi ska till "Japan" över helgen)


Kramar i massor

Lena sa...

Usch och fy - det är eländigt när sömnen trasslar.
Vet du när man har lågt ställda förväntningar på tex en artist då kan det hända att man upplever det som uthärdligt. Det blir säkert jättekul med mat och vänner. Ring nu inte hem en gång i timman bara :)

Hedgren sa...

Ha en härlig kväll! Snart nog får du sova om nätterna. Iris sover från 7 till 7 nu och har gjort det ett tag. Ebba är nog inte mycket annorlunda än andra bebisar. Men givetvis så är hon (näst) sötast!
;0)

Kram!!!

Villa Nian sa...

Vet du ibland blir man överraskad! Jag gillade inte Lena PH förrän jag såg henne live och nu är jag en av dom som tycker hon är hur bra som helst!
Önskar dig god sömn efteråt!

Linda sa...

Jenny: hoppas att ni hade en rolig kväll!
Jag fick många härliga skratt att ta med mig hem och det kan jag leva länge på.
Kram

Londongirl: jag har sovit mycket bättre under en period, men nu är det lite si och så igen.
Jag har blivit väldigt förkyld så det beror kanske på det.
Vilken underbar helg ni verkar ha haft, jag har kollat länken!
Kram

Lena: han är inte min favorit, men gubben är 69 år och det är imponerande trots allt, att han kan bjuda på en sådan show. Och visst har han en röst som håller...
Jag ringde inte en enda gång :)

Hedgren: det är absolut inget fel på Ebbas sömn, hon sover hela natten och har gjort så sedan vecka 1.
Det är jag som är lite kladdig med sömnen ibland.
Och jag måste rätta dig, Ebba ÄR sötast :)
Kram

HusEtt: samma här, jag såg Lenas show för några år sedan och fick en riktigt rolig kväll!
Men Tom lär inte bli någon favorit, men som sagt, han är duktig, det kan ingen ta ifrån honom.