måndag, november 23, 2009

Gaddar.



Det är inte lätt att få dem på bild.
Ser ni dem? Risgrynen?

8 kommentarer:

Bloggblad sa...

Åh, så gulligt. Och det tar inte lång tid förrän det kommer en bild på första TAPPADE tanden. jag tyckte det var häromdagen som sångfågeln fick sina första... och nu har hon tappat 8. Fast det är nog ovanligt tidigt...

(När man börjar tappa ur andra uppsättningen, tror jag inte att man är så stolt över att visa upp det! :)

qi sa...

Jag ser allt att hon inte är på humör att visa upp gaddarna... :-)

bettankax sa...

Jag håller med qi, inte helt poppis att visa risgrynen...men okej då! :))) Dom är himla söta.

Christina sa...

Du milde vad fort det går - redan!!??

Elisabet. sa...

Och oj, så roligt det är när småtänderna tittar fram!

Annika sa...

Gulligt...
ÅÅÅ vad sött det är med risgryn...
Gull-ebba!!

Jenny sa...

Tänk att hon redan har 2 små söta risgryn :)

Linda sa...

Bloggblad: sakta i backarna nu :) Först ska hon väl få de första 20 innan hon tappar några :)

Qi: jag fick lirka länge för att få dem att fastna :=

Bettankax: allt kan inte vara en dans på rosor......

Christina: Ebba är tidig med tänder, de första brukar komma när man är 6 månader ungefär, men Ebbas första såg jag på hennes 4-månaders dag.

Elisabet: jag är tacksam att amningstiden är förbi...... :)

Annika: mmm, de är faktiskt himla gulliga :)

Jenny: japp, de sitter där nu :)