torsdag, november 26, 2009

Koncentration.

12 kommentarer:

Elisabet. sa...

Oj, vad är det hon koncetrerar sig så starkt på ...? Påminner om bilden av lillflickan på trottoaren, hon som kämpade med skosnöret .. jag hade den för flera veckor sedan .-)

bettankax sa...

Gullunge, vad gör du? Vad tänker du på? Jag blir sååå längtig! :) KRAMAR

Linda sa...

Ellisabet: jag minns flickan hos dig :)
Arkivet i Vilhelmina, inte sant?
Hon läser en bok, så klart :)

Bettankax: hon läser en bok och har blivit vilse bland alla 8(!) sidorna... :)
Kramar

Tankevågor sa...

Men gullungen då! Böcker är bra att koncentrera sig på. :-)

Christina sa...

Jag gillar verklige att du plåtar Ebba i sv/v! Jättefint, man kommer henne så nära...

Jenny sa...

Hon ser verkligen koncentrerad ut:) Men hon är ju bara sååå ljuvlig!

mossfolk sa...

Ja, en bok med hela åtta sidor kräver förstås stor koncentration... Ännu en jättefin bild!

Annika sa...

Böcker från späd ålder! That's the way to do it!
GULLIGT!!!

Mian sa...

Men så näpen hon ser ut när hon läser.
Underbar bild!

Linda sa...

Londongirl: det är så många sidor att hålla reda på...

Christina: jag får verkligen påminna mig själv om att ta bilder i färg ibland annars kommer hon tro att hon växte upp i det svartvita landet :)

Jenny: jaaa, visst är hon?! :)

Mossfolk: hon somnade gott efteråt, om man säger så :)

Annika: den ungen ska nog få böcker så hon klarar sig! Böcker är en guldgruva!

Mian: tack snälla :)

Bloggblad sa...

Jag har förstått att min barndom inte var svartvit, utan att jag blivit lurad av alla fotografier, jag minns bara en grön bil och en blå kappa från mina första fyra år. Allt annat är svart/vitt/grått.

Hon ser så härligt bestämd ut.

Mildamakter sa...

Så fin din tös är!!!!!