onsdag, augusti 04, 2010

Sommardagar vid havet...







Vi njuter av sommarens sol och värme. Men samtidigt så märker man hur bortskämda vi var i juli när värmen fullkomligt exploderade. Idag, en helt vanlig sommardag, så var stranden nästan öde när vi kom dit vid lunchtid. Skönt!
Visst, många har börjat arbeta igen, jag vet. Om bara några veckor är det min tur.
Jag blev påmind idag, nere på stranden kom en arbetskamrat gående. Då kändes det väldigt påtagligt.
Men än så länge tänker jag fylla på solförrådet! Kindernas fräknar fick en omgång idag :)

8 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Vilka underbara bilder! Nu fick jag tillbaka min sommarkänsla lite i alla fall :)

Linda sa...

Trillingnöten: jag började också förlora tron på mera sommar i år, men igår rådde vi verkligen bot på det.
Än är det massor av sommar kvar!

Jenny sa...

Vilka underbara sommarbilder på er vännen! :)
Hoppas allt är bra med er. Nu måste vi försöka få till en date inom det närmsta:)
Kram

Christina sa...

Oj oj oj, så mysigt!

Linda sa...

Jenny: vi suger ut det sista av sommardagarna nu - det känns som om den håller på att ta slut.
Har du något inplanerat nu efter Kreta?
Kram

Christina: du kan tro att solen tog, jag är som en tomat i ansiktet!!

Jenny sa...

Jag hoppas inte att sommardagarna redan är slut. Jag vill kunna njuta av solen ett tag till på min semester.
Jag har inget speciellt planerat under resten av min semester. Så vi ska nog kunna få till en dag då vi kan ses:)
Kram

Elisabet. sa...

Är det Mossby? Paradiset på jorden.
Nästan.

,-)

Linda sa...

Jenny: vi har njutit av underbar sommarvärme idag och ikväll, i Ystad finns sommaren kvar!

Elisabet: självklart är det Mossby, det är VÅRT paradis på jorden :)