torsdag, november 11, 2010

Dubbeltjopp!

Känner att jag inte hunnit med de senaste dagarna och ändå har jag inte gjort något speciellt.
Jobbat.
Ätit.
Sovit.
Tja, det där vanliga.
Två träningspass.
Skulle egentligen vilja klämma in ett tredje, men se det hinns inte med den här veckan.

Imorgon kommer goda vänner, redan på eftermiddagen, lördagen är vikt åt lite stadsvandring (aka shopping) med mamma och på söndag är det ett par pappor som ska firas.

Och så var det måndag igen. Tur att jag är ledig då :)
Precis som imorgon. Ah, älska lediga fredagar!

2 kommentarer:

Anna sa...

jag känner eeeexakt som du!
var tog liksom tiden vägen.
önskar att även jag var ledig imorgon, men jag var ju ledig idag :)

Linda sa...

Anna: det är bara det att de lediga dagarna om möjligt går ännu fortare...
Men de är bra härliga ändå :)