lördag, november 20, 2010

Mycket vatten hos mormor.




6 kommentarer:

Lena sa...

Åå, Sötebban! Jag blir så nostalgisk. Njut Linda, det går verkligen fort!

bettankax sa...

En alldeles underbar dag! Och så mycket hjälp jag fått. Den lilla Ebban har verkligen haft fullt upp. Hoppas hon sover gott(ja, även föräldrarna..)1000 KRAMAR

Elisabet. sa...

Och finns nånting som är sååå roligt som att få d i s k a alldeles själv!!

Jenny sa...

Ååh, hon är ju bara såå ljuvlig! Det ser ut som ni har haft en mysig dag hos mormor :)
Ha en fortsatt mysig helg!

Kram

Anna sa...

precis så brukar det vara hos vår mormor också :)

Linda sa...

Lena: jag försöker verkligen att se ögonblicken, att finnas i dem...

Bettankax: en timmes gnäll mitt i natten av oförklarlig anledning, sen var det slagna hjältar hela högen :)

Elisabet: och hos mormor får man ju plaska och skvätta nästan hur mycket som helst :)

Jenny: lugnt och skönt och avkopplande. Jag har legat på soffan en lång stund :)
Kram Kram

Anna: mysigt och roligt och härligt, allt på samma gång!