fredag, november 19, 2010

Så var det klippt.


Jag har blivit luggad.

5 kommentarer:

Elisabet. sa...

Oj! Ja, har man inte lockigt hår, är nog lugg perfekt.

För mig är det ett elände, men om jag tar bort den helt, tror väl folk att det är en fotboll dom ser ,-)

Känns det bra?

bettankax sa...

Det ser jättefint ut!! Är du själv nöjd?? Ser fram emot att se dig på riktigt:)

Linda sa...

Elisabet: jag har ju en del självfall och virvlar som jag brottas med, men eftersom jag alltid har håret i tofs när jag har det hellångt så ville jag testa hur det här var.
Jag har inte känt in mig riktigt än :)

Bettankax: du vet hur det är, man vill själv fixa. Just nu är det lite väl mycket bulle över den, men det ska nog bli bra.

Jenny sa...

Det ser jätte fiint ut vännen! Välkommen i klubben:)Jag har precis som du en del självfall o virvlar.....:)Men man vänjer sig att där är ngt i pannan.

anna of sweden sa...

Vad fint det ser ut!