söndag, juli 05, 2009

Besök efter besöket.



Sen kom mormor.

12 kommentarer:

Elisabet. sa...

Ja, och världens snyggaste mormor har Ebba också!

Jodå.

Mian sa...

Håller med föregående talare och lägger till "enormt trevlig och humoristisk också".
Vilka arvsanlag du fått Ebba!

Ellis sa...

Jaha.
Dags för snytpapper igen.

Underbar bild. Underbar!!
Lyckan är påtaglig även via en skärm.

Bloggblad sa...

Bara att gratulera - en hel hop med människor som står beredda att älska det nya lilla livet helt förbehållslöst.

Alla barn borde ha en sån skara människor omkring sig.

Ljuvlig bil - och Bettankax: I have been there... I am there.... (för att ta på nysvenska)

mossfolk sa...

Men åh, så fina de är båda två! Härlig bild!

Och jag tror bestämt att Ellis snart kan be om mängdrabatt hos snytpapperstillverkarna :)

Elisabet. sa...

Jag tror att det är femte gången jag tittar in nu och kollar det här vackra paret ..-)

bettankax sa...

Tack för alla snälla kommentarer. Visst syns det att jag är förälskad! :))

Tankevågor sa...

Helt underbar bild....och vi håller med om att lilla Ebba har världens snyggaste mormor. :-)

Humlan sa...

Jag kan bara instämma med alla andra!
En härlig bild som säger allt!

Linda sa...

... och det var sista gången de var med på bild tillsammans... :)

Mildamakter sa...

Vilken fin bild...skriver som Ellis brukar skriva...dags för snytpapper ;O)

Jenny sa...

Vilken ljuvlig bild på en stolt mormor och lilla Ebba :)