måndag, juli 20, 2009

Ebbas mamma för 33 år sedan.


8 kommentarer:

Elisabet. sa...

Ja, men helt perfekt!

Man tackar för bilderna ..-)

Och visst är huvudformen likadan!

Ebba blir nog nobelprisvinnare.

Christina sa...

Jag tittar förundrat...tänk så fort 33 år kan gå.

Bloggblad sa...

Jag som var höggravid för 33 år sen, tycker inte alls att det är länge sen. På ett sätt. På ett annat är det ca 100 år som gått.

Linda sa...

Elisabet: Nobelprisvinnare???
Det låter ju inte fel, men vad baserar du det på?
:)

Christina: det tycker jag med :)

Bloggblad: jag tycker att det har gått ganska fort, men vi har upplevt det ur olika synvinkel :)

l*eva sa...

Tänker också på hur tiderna förändrats...
DÅ skulle alla barn ligga på mage
NU är det rygg eller sidoläge som gäller!

JULIEK sa...

.....me så liten du var : )

MaddeTommy sa...

Grattis till ert lilla vackra
flickebarn.
Kram till er båda
Madolen

Linda sa...

L*eva: det är nya råd och rön hela tiden, men vissa gamla knep går aldrig ur tiden!

Julie: jo, jag var ju nyfödd :)

Madolen: åh, tack! Vad roligt att du tittar in :)
Kramar till Er!