måndag, augusti 31, 2009

En sån där...

Idag har det varit en sån där dag, ni vet som aldrig kommer igång eller blir riktigt bra.
Ebba har knorrat lite till och från och sovit mer illa än uselt.

Vi hade sedan länge planer på att gå på fotboll idag, skånederbyt mellan MFF och HIF.
Mamma kom och satte sig tillrätta med Ebba och vi smet iväg.
Knorret fortsatte nog en del men se Ebbas mormor trollade, hon fick Liten att ta nappflaskan med utpumpad mjölk!!

Nu sover hon som en stock, inte mormorn, utan Ebba, och jag skulle kunna göra detsamma, men jag får nog invänta sista målet innan jag stänger de blå för idag.

Jag beställer en härlig morgondag, tack.

3 kommentarer:

Annika sa...

jag vet, men följande dg brukar bli bättre...
Det vet jag :-)
Och ja, vilken tur att Bettankax kan ställa upp som barnvakt ibland. Guld!
Kram!

Linda sa...

Annika: men åh, det blev ju repris på gårdagen idag.
Vi tar nya tag imorgon!

Åh, gud så hurtig jag låter... Du skulle hört mig innan :/
Kram på dej!

Bloggblad sa...

Haha,... jag läste "stänger bh.n för idag..." Men det är ju ungefär samma sak...