onsdag, augusti 05, 2009

Tre generationer...

9 kommentarer:

bettankax sa...

De va en himla fin bild! :)

Elisabet. sa...

Å, är det din pappa ..?

Linda sa...

Bettankax: du menar att de på bilden är fina?!
:)

Elisabet: japp, det är det. Du ser väl var jag har fått min hårfärg ifrån?
:)

Elisabet. sa...

Ja, jag tänkte det .., ni har ju nästan exakt samma färg!

Tankevågor sa...

Härlig bild! :-)

Bloggblad sa...

Hej, nu är vi hemma! Det var jättekul att träffa dig och din familj!

Hälsa till Ebba och gratulera henne till de superfina föräldrar hon har hamnat hos!

Och förstås även till den braiga mormodern.

Jag har fått mitt lystmäte av havsbad för det här året... Per har fått sitta och vakta saker rätt mycket. Det kommer nog snart lite badbilder, men först ska vi pröva lite nyköpt dricka...

Linda sa...

Elisabet: du har så klart för dig :) Och det verkar som om Ebba kommer att göra oss sällskap!

Londongirl: blöjbyte ute i skogen :)

Bloggblad: välkomna hem igen :)
Jag är glad att vi träffades, hade nog ångrat mig en hel del om jag inte tagit tillfället i akt.
Finns det rörliga badbilder?
:)
Och tack för snäll-orden!

Bloggblad sa...

Nej, som väl är satte han inte på film... och han lydde inte mina order om att inget häng fick synas, så nu när jag vet hur jag ser ut bakifrån i baddräkt blir det hårda bud vid matbordet.

Jenny sa...

Vilken fin bild på er alla tre :)