onsdag, augusti 12, 2009

Knådad tiger.

Fick massage av mamma tidigare ikväll, underbart skönt. Min nacke är full med krossad is. (ja det känns så)
Hela kalaset avslutades med tigerbalsam och nu undrar jag om Ebba kommer att acceptera matförpackningen när det är kvällsmat.
Jag luktar mycket tiger...


HAHAHA!! fick stavningskontrollen aktiverad på ordet "massage". Jag fick massagestav som förslag! Vad ger ni mig för den???
Blogger då, det är ju nästan så att man rodnar så här på onsdagskvällen... Lill-lördag :)

2 kommentarer:

Humlan sa...

Skönt med en massage, det skulle jag också behöva!

Den där stavningskollen... Jag undrar vad dom skriver om på de där bloggarna som jag inte läser! ;-)

Linda sa...

Humlan: jag ska be om repris på den där massagen!
Jag har också funderat en del över den där stavningskontrollen, det är många vanliga ord som "fastnar".