måndag, oktober 26, 2009

Ny napp...



... och den gillas inte!

15 kommentarer:

bettankax sa...

Ebbagull, med tydlighet kommer man långt!;):)

mossfolk sa...

Haha, näe den var inget god alls! Kul med de här små filmsnuttarna!!

Jenny sa...

Hihi, den gillade hon inte alls....

qi sa...

:-)) Att det ska vara så svårt för mamma att förstå att hon inte ska komma med en massa nyheter när det fungerar så bra med det som finns...

Elisabet. sa...

Åååå, det där känns igen! När Anders var tre veckor åkte vi med färjan över till Gotland. Och så hittade vi inte nappen!! Anders SKREK konstant precis hela överresan och exet gick runt på båten och tittade och letade och sa att till slut hade han allvarliga funderingar på att norpa en napp från någon annan baby .-)

Det var en fasans resa och att vi var stressade, det är en underdrift!

Humlan sa...

Nädu, den där var inte god! :-)

Mian sa...

Aha - är det så där hon låter lilla Ebba!
Det verkade ju som om den där nappen var ända nere på tonsillerna och kittlade :-?

Tankevågor sa...

Nä! Glöm det mamma lilla! Ebbagull bestämmer själv vilken napp hon vill ha. :-)

Så mysigt att få höra henne prata.

Bloggblad sa...

Jodu, det gäller att veta vad man vill ha - och att kunna visa det!

Christina sa...

Nä, den förstår jag att hon inte gillade, rena Las Vegasnappen ;)
Den sista nappen verkade ju bli godkänd?
En dam med egen vilja, så roligt!

Linda sa...

Bettankax: ja, du hörde det ju live :)

Mossfolk: har inte tänkt på att lägga ut filmer tidigare. Jag har ju bara min tråkiga telefon att filma med och kvaliteten blir därefter...

Jenny: tror du inte?! :)

Qi: men jag tyckte ju att den var fin. I färgen i alla fall!

Elisabet: åh gud vilken ångest!
Jag hade nog resolut stulit en från en bebis som var tyst :)

Humlan: hon fick nästan kräkreflexer... :)

Mian: haha, ja visst gör det. Det var säkert tionde gången jag testade :)

Londongirl: åh, det finns andra klipp där hon har långa utläggningar men jag har ju en förmåga att höras också...

Bloggblad: hon tyckte nog att jag var lite trög... Jag testade många gånger... :)

Christina: men jag har ju letat efter en röd napp! Alla är rosa eller lila, jag vill så gärna att hon ska ha en röd, men se det ville tydligen inte den här damen...

Annika sa...

Nääee, vad GULLIGT!! Tack för dagens morgonleende...
VAD sött!
Klart att lillnappen är godare. DET syns ju tom ;-)
Kram!!

pappan, mamman och lill-korven sa...

HAHA, Sippran gillar samma sort som Ebba. Sånna där äckliga nappar som är lite böjda i tippen RATAS!

Linda sa...

Annika: hon är väldigt tydlig och bestämd, vår lilla dam :)

Pappan, Mamman och Lill-korven: det är små kloka varelser vi har!
Jag däremot tycker inte om de napparna som är bruna, de av latex. De ser rent ut sagt äckliga ut!
Sådana hade väl vi när vi var barn...

pappan, mamman och lill-korven sa...

Nej, jag gillar inte heller latexnapparna, ser ut som nåt som legat bortglömt under diskbänken i minst tre år. Varför tillverkas sånna? Jag menar man kan ju vara allergisk mot latex men inte mot silikon va? Finns det nån fördel med dem? Eller gillar en del helt enkelt äckelpäckelnappar? Jaja, vi kör iaf uteslutande med silikoooooooon