fredag, oktober 02, 2009

Status.


Ebbas 3-månaders dag, som inföll i tisdags, har vi firat med snor, feber och huvudvärk.
Alla tre blev till slut sjuka och det är inget vidare att inte ha någon som tar hand om en.
Jo, Ebba har ju, men jag då...?

:)

Nu börjar jag bli ordentligt trött på att må så här. Jag är uttråkad till tusen och orken är som bortblåst!
Har lyckats med en dusch i alla fall och hade planer på en promenad, men det började regna som aldrig förr så jag fastnade inne.
Nu skiner solen och det är riktigt behagligt väder, men det var det där med orken...
Nu vill jag bli frisk!
Nu vill jag bli pigg!

Tack, det var nog allt.

8 kommentarer:

anna of sweden sa...

Usch, vad trist! Krya på er!!!

bettankax sa...

Jag toklängtar efter Ebbisen!:)Jag vill också vara frisk och pigg så jag kan komma och ta hand om er. Värdelöst att vara sjuka samtidigt:( eller så vänder vi på det och tänker att nu kan det bara bli bättre.

mossfolk sa...

Så fina bilder och som hon har vuxit, liten Ebba!
Men supertråkigt med sjukdom. Krya på er!!!

Linda sa...

Anna: skittrist :(

Bettankax: det är för sorgligt att vi är sjuka samtidigt, men frågan är om det inte varit värre om vi avlöst varandra, då hade det dröjt jättelänge innan vi kunde ses igen.

Mossfolk: jo hon växer den lilla :)
Vi ska se till att bli friska kvickt nu!

Jenny sa...

Krya på er vännen! Hoppas ni snart blir friska igen!
Jag saknar dig och så har jag som sagt Ebba abstinens....hihi :)
Ha en trevlig helg och var rädda om varandra!
Hoppas vi ses snart :)

Kram

Linda sa...

Jenny: när vi har blivit riktigt friska och krya så syr vi ihop en dag!
Lovar!
Kram och trevlig helg!

Annika sa...

Urtrist att inte känna sig 100.
Förstår så väl att du vill vra frisk!
Suck.
Ni, inklusive Bettankax, har verkligen råkat ut för starka baciller...
Kram från mig!

Dakota sa...

Krya på er!!
*kram*
// Dakota