måndag, oktober 05, 2009

På kalas hos Ebbas farmor.


12 kommentarer:

Bloggblad sa...

Nämen så fin! Och det gurglande skrattet... vilka underbara bilder på mor och dotter!

bettankax sa...

Så ska det vara när det är kalas. Glada flickor! :)

Jenny sa...

Vilka ljuvliga foton på dig och Ebba!! Man kan inte mer än bli GLAD när man ser er :)

Kram

Elisabet. sa...

Amen!

Allt är redan sagt.

Men åååå, så fina ni är!

Christina sa...

Ja, här sitter man och ler stort :)
Superfina är ni!

Mian sa...

Sköna bilder att bli glad av!

qi sa...

Så fina.. och glada!

Humlan sa...

Det är verkligen en glädje i bilderna som smittar!

Tankevågor sa...

Härliga bilder som verkligen gör att man blir glad. Vilken fin klänning hon har. Jättetuff! :-)

Linda sa...

Bloggblad: så bra att du kan höra skrattet, det är så härligt!
Tack!

Bettankax: vi kan fast vi är snoriga... :)

Jenny: vad roligt att det smittar av sig, skrattet alltså :)

Elisabet: gulle dej!

Christina: åh, känns det ända in på Stationen?!
Vad glad jag blir!

Mian: det blev jag hos dig igår :)

Qi: tack :)

Humlan: sådant smittar jag gärna av mig av :)

Londongirl: klänningen har hennes mormor köpt :)
Och hon har likadan i rosa och svart som mina gudföräldrar har gett henne.
Brist på kläder har hon inte :)

anna of sweden sa...

Åhhhhhh ...

Annika sa...

Men så gulligt!!
OCH så storskrattande liten tös!
Superfina bilder!!
Kram!!