tisdag, december 01, 2009

Dagens gullunge!


12 kommentarer:

anna of sweden sa...

Ja, verkligen! Vad fin hon är!

bettankax sa...

Alla dagars GULLunge!:))

Hedgren sa...

Kan bara hålla med! Gullig var ordet!

Christina sa...

Ja, det var verkligen ingen överdrift! Vilken liten pudding!

Jenny sa...

Ja, det var verkligen rätt ord! Hon är bara såå söt :)

Lena sa...

Ååå, så söt. Precis vad jag behövde se idag.

Annika sa...

SÅ himla SÖÖÖÖÖÖT!!! GULLBEBBE!!!
Kram!

Ellis sa...

Jag tror det är olagligt i en hel massa länder, att vara såååååå söt!

Tankevågor sa...

Hon är bara för underbar! Jag blir så glad av att se henne på bild!! :-))

KRAM!!

Linda sa...

Ni är så snälla och gulliga allihopa. Hur kul är det egentligen att kommentera bilder av en tös dagarna i ända...?
Och jag tycker så klart att hon är världens finaste, precis som alla mammor tycker om sina osv :)
Tack, vad ni är goa!

Elisabet. sa...

Men nu börjar hon bli mer och mer lik pappa, tror jag .-)

mossfolk sa...

Jaha, ja. Så fort jag ser den andra bilden tänker jag att "oj vad lik sin mor hon är"... Sedan läser jag Elisabets kommentar :)

Söt i allafall! Idag med :)