tisdag, december 29, 2009

Härom dagen...

7 kommentarer:

Elisabet. sa...

Jaha, hon har lärt sig prata också ...!

Vilken begåvad liten madame!

Mian sa...

Lilla duktiga Ebba - jag håller med dig precis!

Matildas fikarum sa...

Så söt!

Ingela sa...

Men hon fick inte riktigt till bredsidan ...

Tankevågor sa...

Ahh hon har börjat med fotboll ser jag!!! :-)

Hon är jättefin i rött....hon borde ha en röd Liverpooltröja eller hur pappa Micke!? ;-)

Finns det så små fotbollströjor tro?

Elisabet. sa...

Linda .., jag tror att jag råkade radera ett fönster-mail från dig?

Kan du möjligen reprisera ...?

Linda sa...

Elisabet: hon har att brås på, om man säger så...

Mian: vad du är duktig som fattar, jag har lite svårt för att hänga med ibland :)

Ingela: haha, det kommer, var så säker!

Londongir: nu ska vi inte besudla flickebarnet med sådant trams!!!
:D
Jag är övertygad om att det finns i alla storlekar, de där tröjorna :)
Och Micke tycker som vanligt att du är ovanligt klok :)

Elisabet: klart jag kan det!