onsdag, juni 02, 2010

Är det sommaren som har kommit nu?



Idag har solen värmt oss och det har varit alldeles underbart väder. Vi har varit ute stora delar av dagen. Lite varmt med jeans för Ebba, men när man kryper på sten så får man skydda de små mjuka benen.
Insmord med faktor 50 så njöt Lillan av sommarvärmen, hon testade även sin mammas hjärta när hon tog ett smakprov av singeln... Men den lilla stenen plockades ut innan hjärtfrekvensen blev alltför hög.
Busfia!

Mer sommarvärme väntar så ikväll har jag införskaffat en liten, pytteliten, pool till Ebba. Jag hoppas på att vi kan inviga den imorgon :)

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Men så roligt det ska bli för henne! Och för er!

Ja, njut nu av sommaren Linda .., och av tiden med Ebba som liten tös.

Den går fort .., tiden, menar jag.

bettankax sa...

En riktig sommarflicka:))Kul du hittade pool. Då blir det kanske premiärdopp i morgon? Fossingarna i alla fall.

Linda sa...

Elisabet: precis det ska jag göra, njuta..
I fjol längtade jag ihjäl mig efter svalare väder (det har aldrig någonsin hänt förut!!) för det var så klistrigt med en alldeles pytteliten bebis...
Nu vill jag att tiden ska stå stilla...

Bettankax: vi får väl se om jag kånkar vatten imorgon, men det skulle vara så roligt att få se henne ta de första simtagen :) :) :)